Yenileme Başvurusu
09 Kasım 2021


 

E-İmza Yenileme Başvurusunda Yapılması Gerekenler

    Elektronik İmzanızın kullanım süresi bitmek üzere veya bittiyse, Elektronik İmzanızın yenilenme işlemi yapılmalıdır. Bu aşamada başvuru şekli "Yenileme" olarak seçilmelidir.

    Yenileme Başvurusunun nasıl yapıldığına dair bilgi için aşağıdaki "Nasıl Yapılır" linkinden "Elektronik İmzamın Süresi Bitmek Üzere, Ne Yapmalıyım?" konusuna bakabilirsiniz.


    Nasıl Yapılır: https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html

   Başvuru yapmak için Link: https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go


    Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanarak gerçekleştirecek Hekimlerimiz, herhangi bir Başvuru Formu göndermelerine gerek yoktur. Sadece Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontunu nigde@saglik.gov.tr eposta adresine gönderebilir veya kendileri Niğde İl Sağlığı Müdürlüğü’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

    Elektronik İmza Kullanmadan;

    Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanmadan gerçekleştirecek Hekimlerimiz, Başvuru Formlarının çıktılarını ıslak imzalı bir şekilde ve Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontu ile birlikte kendileri Niğde İl Sağlık Müdürlüğü’ne ulaştırmaları gerekmektedir.


    Ödeme Bilgileri: (3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

    Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı)

    Banka Bilgisi için tıklayınız.

    ***Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gerekiyor.